
...naše služby na vašich cestách...
Ubytovacie vozne a autovlak
Počas svojich súkromných alebo aj pracovných ciest môžete pokojne využiť pohodlie nočného cestovania. Ušetríte čas, ktorý je dnes taký vzácny a do cieľa svojej cesty dorazíte odpočinutí. Pre "cestovanie poležiačky" vám ponúkame viacero možností:
Lôžková úprava SINGLE
Lôžková úprava Single zodpovedá 1.triede v usporiadaní pre jedného cestujúceho v oddiele.
Cestujúcim v lôžkovej úprave Single sú poskytnuté nasledujúce služby:
- Usmerňovanie a pomoc cestujúcemu pri nástupe a výstupe
- Pridelenie príslušného miesta cestujúcemu
- Prevzatie, kontrola a úschova cestovných dokladov
- Úprava lôžka na spanie
- Samostatné hygienické zariadenie na osobnú hygienu
- Bezplatné podávané raňajky vo forme balíčka, káva a čaj a voda na ústnu hygienu
- Predaj studených a teplých nápojov a jednoduchého občerstvenia s donáškou
- Všetky dostupné dopravné informácie týkajúce sa príslušného vlakového spojenia
- Budenie najneskôr 30 minút pred cieľovou stanicou
-
Lôžková úprava DOUBLE
Lôžková úprava Double zodpovedá 1.triede v usporiadaní pre dvoch cestujúcich v oddiele.
Cestujúcim v lôžkovej úprave Double sú poskytnuté nasledujúce služby:
- Usmerňovanie a pomoc cestujúcemu pri nástupe a výstupe
- Pridelenie príslušného miesta cestujúcemu
- Prevzatie, kontrola a úschova cestovných dokladov
- Úprava lôžka na spanie
- Samostatné hygienické zariadenie na osobnú hygienu
- Bezplatné podávaná káva a čaj a voda na ústnu hygienu
- Možnosť zakúpenia raňajok vo forme balíčka
- Predaj studených a teplých nápojov a jednoduchého občerstvenia s donáškou
- Všetky dostupné dopravné informácie týkajúce sa príslušného vlakového spojenia
-
Budenie najneskôr 30 minút pred cieľovou stanicou
Lôžková úprava TOURIST
Lôžková úprava Tourist zodpovedá 2.triede v usporiadaní pre troch cestujúcich v oddiele.
Cestujúcim v lôžkovej úprave Tourist sú poskytnuté nasledujúce služby:
- Usmerňovanie a pomoc cestujúcemu pri nástupe a výstupe
- Pridelenie príslušného miesta cestujúcemu
- Prevzatie, kontrola a úschova cestovných dokladov
- Úprava lôžka na spanie
- Samostatné hygienické zariadenie na osobnú hygienu
- Bezplatné podávaná káva a čaj a voda na ústnu hygienu
- Možnosť zakúpenia raňajok
- Predaj studených a teplých nápojov a jednoduchého občerstvenia s donáškou
- Všetky dostupné dopravné informácie týkajúce sa príslušného vlakového spojenia
-
Budenie najneskôr 30 minút pred cieľovou stanicou
a reštauračných vozňoch so Železničnou spoločnosťou Slovensko, a.s.
Ležadlové vozne
- v usporiadaní pre 4 cestujúcich v oddieli
- v usporiadaní pre 6 cestujúcich v oddieli
Cestujúcim v ležadlovom vozni sú poskytnuté nasledujúce služby:
- Hygienické zariadenie vo vozni je vybavené hygienickými potrebami
- Bezplatné poskytnutie balenej pitnej vody
- Možnosť nákupu občerstvenia
- Predaj studených a teplých nápojov a jednoduchého občerstvenia s donáškou
- Všetky dostupné dopravné informácie týkajúce sa príslušného vlakového spojenia
- Budenie najneskôr 30 minút pred cieľovou stanicou
Na našich výkonoch poskytujeme cestujúcim pohodlné cestovanie – príjemné spanie.
a reštauračných vozňoch so Železničnou spoločnosťou Slovensko, a.s.
Rady cestujúcim
Raňajkový balíček: V cene lôžkového lístka kategórie Single je zabezpečený raňajkový balíček. Pri cestovaní v ostatných kategóriách je možné si ho zakúpiť. Balíček obsahuje toastových chlieb, džem, paštétu, ovocný džús, med, oblátku.
Občerstvenie v zložení oblátka, káva alebo čaj spolu s vodou na ústnu hygienu je poskytované bezplatne všetkým cestujúcim v lôžkovom vozni bez rozdielu triedy.
Budenie: pred príjazdom do cieľovej stanice Vás steward zobudí 30 min pred výstupom, ak si neurčíte inak.
Komunikácia so stewardom: takmer vo všetkých lôžkových vozňoch môžete pre privolanie stewarda použiť signalizačné tlačidlo, ktoré sa nachádza v blízkosti hlavného spínača svetiel.
Fajčenie vo všetkých lôžkových a ležadlových vozňoch je zakázané.
Bezpečnosť – po ubytovaní v kupé zabezpečte dvere ochrannými prvkami (zámka, retiazka..)
Cestovný poriadok – je na samostatnej výveske vedľa kupé stewarda.
Ubytovací a reklamačný poriadok – sa nachádza v medziokennom priestore oproti kupé stewarda.
Kniha želaní a sťažností – v prípade zistenia nedostatkov, Vašich postrehov, máte možnosť vyžiadať si od stevarda knihu želaní a sťažností.
Prvá pomoc – jej označenie v piktogramoch je nad dverami stewarda. Stewardi absolvovali školenie prvej pomoci.
Pomoc pri nástupe a výstupe – patrí do základnej povinnosti stewarda.
Svoje postrehy, názory, spokojnosť či nespokojnosť s poskytovanými službami môžete vyjadriť aj prostredníctvom zaslania SMS, MMS správy na tel. číslo 0903 320 325.
Vaša bezpečnosť
Spokojnosť a s ňou súvisiaca bezpečnosť našich cestujúcich je prioritou pri poskytovaní našich služieb. Medzi opatrenia, ktoré prispievajú ku zvýšeniu bezpečnosti cestujúcich patrí aj radenie lôžkových vozňov na začiatok, resp. na koniec vlakovej súpravy. Táto skutočnosť obmedzuje prechodnosť lôžkových vozňov a zvyšuje možnosť ochrany cestujúcich. Ako ďalšie spomenieme možnosť bezpečného uzatvorenia lôžkového vozňa, ako aj príslušného oddielu a konkrétny výkon služby stewarda a jeho bdelosť počas služby. V priebehu jazdy venujte prosím maximálnu pozornosť osobným veciam, akékoľvek cennosti uložte na bezpečnom mieste!
Služby autovlaku
Zatiaľ čo sa váš plne naložený automobil vezie na autovozni, vy a vaša rodina pohodlne cestujete posediačky (ak cestu realizujete cez deň) alebo poležiačky (ak ste si vybrali nočný spoj), realxujete a do cieľa svojej cesty dorazíte oddýchnutí a pripravený na nové zážitky. Obľúbenosť služieb autovlaku narastá, preto si nezabudnite rezervovať miesto v dostatočnom časovom predstihu.
- nočné spojenie v EN 444/445 SLOVAKIA
- denné spojenie v EC 120/121 KOŠICAN
- službu autovozňa POPRAD / PRAHA HL. N. v EN 444/445 SLOVAKIA prostredníctvom našej dcérskej spoločnosti Wagon Slovakia CZ, s.r.o.
Pri nočnom cestovaní máte k dispozícii lôžkový vozeň a pri dennom cestovaní Vám ponúkame občerstvenie vo vozni reštauračnom.
POKYNY:
Zákazník nastupuje a vystupuje do a z lôžkového vozňa v mieste nakládky a vykládky automobilu. Železničná spoločnosť Slovensko, a.s. a Wagon Slovakia Košice, a.s. zabezpečuje pristavovanie lôžkového vozňa spolu s autovozňom na miesto nakládky a vykládky na Bencúrovej ulici. Cestujúcich upozorňujeme, aby sa riadili pokynmi stewarda lôžkového vozňa a zamestnanca obsluhujúceho nakladaciu rampu.
Rezervácia Rezervačné doklady na prepravu v autovlaku v obidvoch smeroch sú na území Slovenskej republiky vydávané vo všetkých železničných staniciach vybavených terminálom iKVC, predávajúcich medzinárodné cestovné doklady.
Lehoty na predaj rezervačných dokladov
- začiatok predaja – dva mesiace pred odchodom z nástupnej stanice
- ukončenie predaja – dve hodiny pred pravidelných odchodom vlaku
Prepravné a tarifné podmienky Maximálna výška prepravovaného automobilu môže byť 1500 mm a maximálny šírka smie byť 1850 mm. Každé motorové vozidlo musí byť sprevádzané najmenej jednou dospelou osobou s vodičským preukazom. Preprava auta bez vodiča, platného evidenčného čísla zapísaného v osvedčení o evidencii a bez medzinárodnej automobilovej poisťovacej karty je zakázaná. Upozornenie Podpisom objednávky na prepravu autovlakom potvrdzuje objednávateľ správnosť a pravdivosť uvedených údajov. Pri zistení, že objednávateľom boli uvedené nesprávne, resp. nepravdivé údaje (hlavne údaje o rozmeroch vozidla), vozidlo bude vylúčené z prepravy.
Pri realizácii služieb autovlaku spolupracuje spoločnosť Wagon Slovakia Košice, a.s. so Železničnou spoločnosťou Slovensko (www.slovakrail.sk)